ve her kuyuya taş atan bLog...
Açıkcası koptum :)
abi bu harika bişey ya,en iyi bu şekilde anlatılırdı herhalde.yayında emeği geçen herkese teşekkürler...:)
Ben de her izlediğimde ve her Tus kitabı gördüğümde aklıma bu geliyor :)
başka sekılde anlatılmazdı herhalde :P gülüyoruz acınacak halimize =)
isimsiz; Tus yaklaşıyor :D
Açıkcası koptum :)
YanıtlaSilabi bu harika bişey ya,en iyi bu şekilde anlatılırdı herhalde.yayında emeği geçen herkese teşekkürler...:)
YanıtlaSilBen de her izlediğimde ve her Tus kitabı gördüğümde aklıma bu geliyor :)
YanıtlaSilbaşka sekılde anlatılmazdı herhalde :P gülüyoruz acınacak halimize =)
YanıtlaSilisimsiz; Tus yaklaşıyor :D
YanıtlaSil