Henüz 2 aylık olsa da bugüne nazaran "eski" sayılabilecek temamda birtakım sorunlar vardı. Bu yüzden çok sevdiğim halde değiştirmek zorunda kaldım ve bunu yaparken de yine sevdiğim başka bir tema olan Langit adlı temaya geçtim.
AhmetAli'nin de dediği gibi;
"Tedbil-i temada ferahlık vardır!" :)
Güzel olmus Tema bence!
YanıtlaSilGüle güle kullanin:)
@kelebekgibi; teşekkür ederim. Bu temada gözüm vardı da kullanamamıştım. Artık benim! :)
YanıtlaSilBen de beğendim, güle güle kullan, güzel yazılar yaz inş:)
YanıtlaSilnevbahar01.blogcu.com
:) Tema eskiye nazaran güzel olmuş... "En güzeli" arıyordum önceleri, daha sonra "Google gibi" takılmaya başladım..
YanıtlaSilNe de olsa iyisini yapamıyorum, öyleyse "sadeliği seviyor desinler" :)
Yeni temanız hayırlı olsun, siz de benim gibi değişiklik sevenlerdenseniz, yeni bir tane bulmanız uzun sürmez herhalde...