Büyüklerimiz iyi hatırlarlar bu filmi. Ben de bir Kadir İnanır ve Türkan Şoray hayranı olarak çok uzun zaman önce izlemiştim. 1970 yapımı "Dönüş" adlı bu harika filme yine aynı güzellikte bir şarkı eşlik ediyordu. Seha Okuş o güzel sesiyle öyle bir güzel söylüyor ki, filmle birlikte eşşiz bir tad halini alıyordu. Dinledikçe dinlenesi bir eser.
Uzun süredir internette bu şarkıyı bulmaya niyetleniyordum ama her defasında bir şekilde gözden kaçıyordu. Geçenlerde bir misafirim aynı şarkıdan bahsedince hemen araştırdık ve sporun ve sporcunun en büyük dostu olan :) Youtube sitesinde aradığımızı bulmayı başardık.
Günde en az 10 kere dinlediğim bu şarkıyı sizlerle de paylaşmak istedim. Benim gibi hastası olanlar için....
Buraya, buraya, buraya veya buraya (rapidshare) tıklayarak indirebilir, şuradan da dinleyebilirsiniz.
Uzun süredir internette bu şarkıyı bulmaya niyetleniyordum ama her defasında bir şekilde gözden kaçıyordu. Geçenlerde bir misafirim aynı şarkıdan bahsedince hemen araştırdık ve sporun ve sporcunun en büyük dostu olan :) Youtube sitesinde aradığımızı bulmayı başardık.
Günde en az 10 kere dinlediğim bu şarkıyı sizlerle de paylaşmak istedim. Benim gibi hastası olanlar için....
Buraya, buraya, buraya veya buraya (rapidshare) tıklayarak indirebilir, şuradan da dinleyebilirsiniz.
Harika bi şarkı bu yaaa...
YanıtlaSilBiz Edip Akbayram'dan dinlerdik, Seha Okuş da harika yorumlamış.
Biliyor musun yeğenimin konuşmaya başladığında ilk öğrendiği şarkıdır bu:) Ablam bunu okurdu çünkü uyuturken. Küçüğü de hatırla sevgiliyi biliyor:) Ana okulunda tanıştılar "mini mini bir kuş ile":) "Sülale çocukları da kendiniz gibi çatlak yetiştiriyorsunuz" diye karşı çıksa da biz bu şarkılardan vazgeçmiyoruz:) Hüzün kokan, samimi,içli,harika sözlere ve müziğe sahip güzel şarkılardan...
Paylaştığın için teşekkür ederim...
nevbahar01.blogcu.com
@isimsiz; bunu asıl söyleyeni ve bana göre en güzel söyleyeni de Seha Okuş zaten :) Filmde de o söylüyordu.
YanıtlaSilYıllardır kaybetmeden, severek dinlediklerimden:)
HER GÜN DİNLEDİGİM TEK VE YEGANE PARÇA
YanıtlaSilSeha Okuş ayrı bir durgu veriyor bu şarkıya melodik sesiyle içimize işliyor unutulmaza yolculuklar başlatıyor...
YanıtlaSilteşekkür ederim çok aradım ve sayende nihayet tekrar teşekkürler
YanıtlaSilhasretler ayrılıklar özlemler umutlar hiç tükenmesin
YanıtlaSilacıyı herhalde hiçkimse bu kadar ıyı vurgulayamaz
YanıtlaSilkim bulmuşsa çok teşekkür ederim bende arıyordum eski zaman işte çok dilden dinledim görmedim böyle güzelini.
YanıtlaSilSöyleyecek söz bulamıyorum 2 sattir nette bu şarkıyı arıyordum..Çok tşk eerim..Dilerim kimsenin yüreği hasretle yanmasın..
YanıtlaSilMurat Karadeniz
kesinlikle süper.her nöbete geldiğimde severek defalarca dinliyoruz arkadaşla.sesi o kadar güzel ve o kadar güzel vurguluyo ki....
YanıtlaSilbu kadar insanın yüreğinin yağını yakan bir melodram içli bir eser yorumlayan sehaya içten yürekten sevgiler,,,,
YanıtlaSilharika bi şarkı ağlamamak elde değil tutamıyorum kendimi
YanıtlaSilBu parça beni çok eskilere götürüyor.Bu parçayı bağlamamda her zaman çalıyorum.Tek kelimeyle harika.
YanıtlaSilo yıllara ait yaşayış, müzik, film, giyim tarzı vs. hakkında birşeyler hatırlayabiliyorsam hem ablalarım sayesindedir; hem de gurbetçiliktendir.
YanıtlaSilbayılıyorum böyle eskiyi aradan çıkarıp ortaya döküveren hatırlatmalara.
bu aralar göksel' in cd sini dinliyorum. çok matah olduğu için değil, parça seçimlerini çok beğendiğim için.
ama bu şarkı ve hatta film, ne kadar güzeller.
:)
insan bi şarkıyı dinleyince her seferinde farklı şekilde duygulanır mı..... süper bi şarkı. filmde çek güzeldi zten. tam uymuş birbrlerine.. teşekkrler
YanıtlaSilFerhat kardeş gönlüne sağlık.gerçekten bu parçanın müziğini filmden sonra günlerce mırıldandım.Seha okuşun okuduğunu bilmiyordum.Günümüz gençlerinin bunlara ihiyacı var.Çünkü gönülden dudağa geliyor.Samimi duygular talıyor.Siteni de beğendim.
YanıtlaSilMüthiş.
YanıtlaSilfilm ile bütünleşen mükemmel bie şarkı
YanıtlaSilne zmn dinlesem gözlerim dolar bi şarkı bu kadar güsel yorumlanır yaa filmde müthişti bin kerede izlesem hiç sıkılmam çok tşkkürler
YanıtlaSilhayatımdaki en sevdiğim şarkı. anısı da vardır bende ve duyup beğenmemde gizemlidir..
YanıtlaSilMEHMET AKİŞ
YanıtlaSilMükenmel bir şarkı.
Her zaman dinlerim.
Mutlaka dinleyin bide benim için dinleyin nolur.