Merhaba, Nekadar düşündürücü ve zor bir soru:( Ben senin bloğu yeni keşfetmiş olsam da, sık sık açıyorum var mı yeni bişey diye yaw:) Ashekeciğime teşk ederim , ondaki yorumlarından bulmuştum bu bloğu:) Bağdat, Filistin,Afrika, vs... Biliyor muyuz sahi oraları, düşünüyor muyuz başka insanları? Sanmıyorum:( Kendi coğrafyasından bile bihaber yaşarken, tanır mıyız oraları?... :((( nevbahar01.blogcu.com
Merhaba,
YanıtlaSilNekadar düşündürücü ve zor bir soru:(
Ben senin bloğu yeni keşfetmiş olsam da, sık sık açıyorum var mı yeni bişey diye yaw:) Ashekeciğime teşk ederim , ondaki yorumlarından bulmuştum bu bloğu:)
Bağdat, Filistin,Afrika, vs...
Biliyor muyuz sahi oraları, düşünüyor muyuz başka insanları?
Sanmıyorum:(
Kendi coğrafyasından bile bihaber yaşarken, tanır mıyız oraları?...
:(((
nevbahar01.blogcu.com