Malumunuz, Fenerbahçe taraftarıyım ve bu sene Süper Lig olsun, Şampiyonlar Ligi olsun takımımız son sürat giderken son virajlarda çok fena afalladı malesef. Geçenlerde e-postama düşen bu videoya oldukça güldüm. İşte bu video Fenerbahçe'mizin saç baş yolduran bu sürecini çok güzel özetlemiş. Videoya en uygun başlık şu olsa gerek:
"Fenerbahçe şampiyonluğa koşuyor..." :)
SELAM...
YanıtlaSilHerşey ortada söylenecek bişey yok.
Fenerbahçeli olarak tebrik etmekden başka birşey yapamayız.
Video harika :-))
Daha öncede izleme fırsatı buldum bu videoyu ve Fenerbahçe ile videonun özdeşleşmesi tam yerinde olmuş.Ancak bu kadar benzetilebilirdi fenerin gidişi:D
YanıtlaSilAma tabiki en büyük Fenerbahçemiz:)
acı... ama öldüm gülmekten!
YanıtlaSil