Yeni evime ilk gelen misafirim buna vesile oldu ve ona ikram etmek için de ilk seçenek tabi ki Yoğurtlu makarna oldu. :)
Bu konuda kendimi aşmaya başladığımı kibirden uzak ve biraz da övünerek söylemek durumundayım...
["İçindekiler; Yoğurt, makarna, sos için yağ ve pul biber, biraz da isteğe göre nane" diyerek ustalık da taslamış oluyorum, hadi bilmeyenler(!) öğrensin, afiyetle yesin, yedirsinler efendim... :) ]
Seviyorum bu işi;
Yaşasın yemek yemek!
***
Bu arada; Milletimiz için oldukça anlamlı günlerden biri olan 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızı da kutluyorum. Tarihimizden kopmamak, dersler almak ve geleceğe daha güvenle bakabilmek dileğiyle...

afiyet olsun güzel görünüyor;)tarifte sarımsak unutuldu mu yoksa arkadaş yemez diye eklenmedi mi...;)
YanıtlaSil@hayat; Sarmısak olmazsa olmaz, hele de benim için sarmısak yoğurtun can yoldaşı olmusken :)
YanıtlaSilTahminin dogru, arkadaşı dusunerek eklememıstım :)
Öncelikle herkese merhabalar,
YanıtlaSilSabahın erken saatlerınde Ferhat'ın bu yazısı geldiğinde açıp hemen okudum.Henüz kahvaltı da yapmamıştım ve oldukça da acıkmıştım.Ferhat'ın bu yazısı da üstüne gelince iyice açlığımı hissettim.Sabah sabah bu yemek yazısı ile uyanmak yetmiyormuş gibi bir de bunu görüntülemez mi(?)yahuu iyice iştahım açıldı ha!!!Zaten ne yesem diye düşünüyordum,kalkıp makarna yaptım.İnadına ve de gıcıklığına değil mi,sarmısak da koydum:)))
Cano,gerçekten de sabah sabah bu güzel görüntüyle iştahımızı kabartıgını düşünüyorum,kilo sorunum var zaten,lütfen yapma etme eyleme:)
Ben de isterim aynısından haberın ola!
Not:Bu yasaklar ne zaman kalkacak ve birilerinin fikir ve fikirlerini paylaşma özgürlüğünün başkalarının özgürlüğünü kısıtladıgı ve tehlıkelı oldugu 'parano'yasından ne zaman kurtulunacak bilmiyorum ama yenıden yorum yazabılmek odukça güzel.Umarım kısa sürmez.Ve umarım onca harcanan emek bu şekılde harcanmaz.
Saygılar.
merhaba Ferhat..öncelikle nasılsın..bana çok kızgınsın belki, belki de unuttun bile...unuttuysan hatırlamayabilrsin ama hatırlarsan sevinirim eski arkadaşını....uzun süredir bloguma girmiyordum.Adresin değişmiş ama bulmak zor olmadı..hoşçakal
YanıtlaSilEMİNE
Annem gibi süslemişsin tabağı :))))
YanıtlaSilTepeden bakınca mantı gibi duruyor :) Çok şık ve lezizzz :)
Bu yazıda bekar kızlarada gönderme yapılmış gibi hissettim.. Hani halen bekarız gibisinden...
Hayranlarına duyrulur :)
@Emine; dediğin gibi uzun zamandır yoktun, yaşadığını bilmek güzel ;)
YanıtlaSil@utku; vizyon önemlidir kardeş, iştahı açıyor görüntü. Tabak da komşumun hediyesi, güzel desen bence de.
Bir nevi "çakma mantı" da denebilir ama bir o kadar da özgündür bu yoğurtlu makarna.
Yalan yok bekarız, bu kafayla da daha cok bekar kalırız :)
Gecenin bu saatinde, bunu görüpte yemeden uyumak işkence gibi birşey...Ellerinize sağlık, size afiyet olmuştur umarım en kısa zamanda bizede afiyet olur... *aysece*
YanıtlaSilKendime işkence yapmak istediğim zamanlarda çok işe yarıyor bu fotoğraflar :)
YanıtlaSilgerçekten böyle tepeden bakınca mantı gibi görünüyo. bu arada bn temayı daha yeni görüyorum hayırlı olsun :)
YanıtlaSil"Çakma mantı" da denebilir zaten buna :)
YanıtlaSilTeşekkürler Bataklık Cadısı :)