Şuradaki yazımda yıllarımın hayalini kovaladığımı yazmıştım. Bundan tam bir ay önce de bu hayalime kavuştum ve ilk göz ağrım olan şirin mi şirin, kaderden kara, düğün salonu kıvamında Peugeot 307'mi aldım. 1 aydır harıl harıl işlemleri tamamlamaya çalışıyor ve bir yandan da arabama isim arıyordum. Ve sonunda bugün devir, satış ve bilimum sahiplenme işlemlerini -pahalıya patlamış olsa da- tamamladım. :) Artık arabamın resmen ve ismen sahibi olmayı başardım hamdolsun.
Asıl bomba ise bir aydır herkesi ayağa kaldırarak, herkesin kafasını şişirerek düşündüğüm isim olayıydı. Ben hem ilginç olsun hem benden birşeyler yansıtsın hem neşeli olsun vs derken..."Cıncık (Gaziantep ağzında parlak yüzeyler, cam parçası vs anlamlarda kullanılan bir kelimedir. Cümle içinde kullanıyorum: "Cıncık gibi araba" :) ), Karayılan (Gaziantep Savunması'nda önemli isimlerden ve benim için büyük değeri olan şahıslardan birinin ismi) ve son olarak da Amanda (Hani birşeyi severken "Aman da Aman..." deriz ya; işte ben de arabamı öyle seviyorum) (Erifu'nun süper orjinallikte ve beni kırıp geçiren muhteşem fikri) kaldı geriye.
Amanda'yı çok sevdim, Karayılan'dan da vazgeçemedim ve ismini muhterem zat abimin de tavsiyesiyle Amanda koydum, göbek adı da "Karayılan" oldu...
Yarın egzozuna ismini okuyacağım, kurbanını keseceğim. Abim de torpido gözüne bir çeyrek altın takacak inşallah :)
25 yılda çok şeyimi alan bu hayattan nadiren istediğim şeylerden biriydi bu hayal ve yıllardır bu hayali kovalıyordum. "Hayırlı" olması şartıyla tabi... Şükür ki mevla gönlümüze göre olanları yavaş yavaş vermeye başladı. Belki çekilenlere sabredildiği için belki de...
İnşallah hayırlısıdır ve hayırlı olur.
Darısı herkesin gönlündekine...
merHaba =))
YanıtlaSilAllah kaza bela vermesin.. Beşir gibi olmasın =))
Anarya giderken ağaca çarpmasın ;)
bu arada bende suzuki vitara bakıyorum bu aralar..
YanıtlaSilhttp://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/14/Suzuki_Vitar_front_20080209.jpg/800px-Suzuki_Vitar_front_20080209.jpg
İşte bundan istiyoruuuuum =))
Alemde senden sonra ben gelirim şoför olarak, bilirsin ;)
egzozuna isim koymak, torpidoya çeyrek altın :) hadi bakalım tekrar hayırlı uğurlu olsun..
YanıtlaSilAllah için de kanı akıttıktan sonra daha ne olsun.. şimdi tek bi şey kaldı-en önemlisi- o da senin oldu mu deymeyin benim adamıma ;)
vay anasını yaaa..şaşırdım cidden..koymaz diyodum..eEe isim anası sayılırım artık..(: bakım,onarım,temizlik gibin envai çeşit ihtiyaçlarını gidermek de boynumun borcu sanırım ((: hakkaten yakıyo karayılan..duruşuna yollar gidişine kızlar hasta olacak sanırım (: aman da aman..((:
YanıtlaSilCıncıkınla dıpdıs dıptıs gezmen dileğiyle :)
YanıtlaSilBu hayat inşallah tüm istediklerini verir abi
Güle güle gazla :)
@Buyukguzel; Teşekkür ederim ama Beşir ve Amanda arasında çok fark var, onları süren bende de büyük bir fark... Tamam o zaman "duran ağaca" çarpmış olabilirim ama değişmeyen tek şey değişimin kendisidir ve olayları o anki kosullarla değerlendirmek de lazım :)
YanıtlaSilDarısı senin de gönlündekine ama Vitara değil de Audi Q7 bu işin (4x4) kralı :)
@Simarigim; Dediğin gibi borçlarımı da bitirince değmeyin keyfime...
@Erifu; Herkes hata yapabilir... Önemli olan farkedebilmek. Anlıyorsun değil mi ;) İsim anası sensin artık, bi çeyrek altın da sana düşer. Eh artık, besleyip büyütmek de cabası. Duruşuna da gidişine de ben hasta olayım, ben yeterim ona :)
Bir de "Aman da aman!" :)
@Utku; Cıstak cıstak ve dıptıs dıptıs gezilesi bir araba zaten. Bulunduğum yerde arabam mimlendi bile bu yüzden :)
Darısı herkesin gönlündekine kardeşım.
Allah hepinizden razı olsun.
ben borçlarından bahsetmemiştim.. TUS'tan bahsetmiştim..
YanıtlaSilAllah bağışlasın ''Amandanızı:))''
YanıtlaSil@Simarigim; Tus'da benim için bir nevi borç zaten, hem kendime hem de aileme...
YanıtlaSil@Seda; Teşekkür ederim :)
Hayırlı kullanasın...
YanıtlaSilHayırla kullanasın...
Hayırda kullanasın...
Anlayamadım desem çok ayıp etmiş olur muyum :S Tabi canım ne demek sen vurdun da biz ölmedik mi hele bi bursumu alayım (olmayan bursumu :)) hepisi senin ve Amandamızın olsun ((: neden çeyrek altınla sınırlıyosun ki beni?ben belki cumhuriyet altını takacam?reca ederim beni sınırlamayınız kuzum(:
YanıtlaSil@Yakzan; Amin kardeşim, teşekkürler.
YanıtlaSil@Erifu; Peki, o zaman "Ağanın eli tutulmaz" diyorum :))
=))
YanıtlaSilbir daha oruçluyken araba kullanma ki "duran ağaca" çarpma (10 Ekim 2bin7 :>)
((=
Bu arada değişen Beşir ve sen değilsin yalnızca ;)
İyi nöbetler =))
Büyükgüzel; artık duran ağaçlara değil, hareketli olanlara çarpıyorum, çıtamı yükselttim...:)
YanıtlaSilHareketli 'odunlar' aman işte hareketliler her zaman tercihim olmuştur nedense =))
YanıtlaSilBu arada Suzuki çocukluktan beri içimde kaldı =))
YanıtlaSilSuzukim olsun üzerini de açtıracağım, yarışlara da katılacağım =))
Hatta işi abartıp Fethiye - Adana arasını üstü açık olarak gideceğim =))
(ne çok içimde kalan hevesim varmış :>)