Adsız arkadaşım; aşil tendonu öyle basit bir yapı değil, burda anlatılacak kadar hiç değil. Benim ortopedist olmamam da cabası :)Bir Ortopediste sormanızda fayda var derim.
benim ilgimi birde su cekti siten coook güzel ama bu yorumların en son yazılanları genel olarak basta oluyo bu sitede en sonda): ama sitenin şirinliğini bozmuyor!! daha güzel görünmesi için sadece bir fikir:)
Vaayy sevgili kardeşimde bizim mesleğe merak salmış :)
YanıtlaSilAllah Teala kolaylık versin DR.ASLAN FERHAD
Allah mesleğini hakkıyla yapanladan eylesin:) Ki öyle de olacak gibi:)
YanıtlaSilTeşekkür ederim :)
YanıtlaSilAllah bizi ve güvenenleri utandırmasın. :)
tıpta yeni olanlar içinde yazılar istiyoruz..özellikle tecrübeler:)
YanıtlaSilAklıma geldikçe, estikçe hepsi burada :)
YanıtlaSilTamamen kopmuş aşil tendon nasıl dikilir ? Teknik olarak nasıldır ?
YanıtlaSilAdsız arkadaşım; aşil tendonu öyle basit bir yapı değil, burda anlatılacak kadar hiç değil.
YanıtlaSilBenim ortopedist olmamam da cabası :)Bir Ortopediste sormanızda fayda var derim.
tebrik ederim basarılarını böyle bloğunda paylasman ne güzel ferhat abi:) basarılarının devamı gelmesi dileğiyle..
YanıtlaSilbenim ilgimi birde su cekti siten coook güzel ama bu yorumların en son yazılanları genel olarak basta oluyo bu sitede en sonda): ama sitenin şirinliğini bozmuyor!! daha güzel görünmesi için sadece bir fikir:)
YanıtlaSil