Geçenlerde vakit oldukça fotoğraflarımı ekleyeceğimden
bahsetmiştim.
Şimdi de "boynu bükük" adını verdiğim bu makro denememi eklemek istedim. Bu da yine kampüste çiçek, böcek çekmeye devam ederken yakaladıklarımdan. :)
Çiçeğe odaklanmış bir siyah-beyaz manipülasyon denemesini de ekleyince, son hali bu oluverdi...
Bakın bakalım, beğenecek misiniz?..
''boynu bükük'' çiçeğinin arkasındaki de senin gölgen olsa gerek..
YanıtlaSilbeğendim ben hemde çok beğendim..
Maksat "O"nu yakalamaktı zaten...
YanıtlaSilTeşekkürler.
Eski makinemden hiç memnun değildim ve ağız tadıyla hiç resim çekemiyordum ama şimdi benim de makro denemelerim oluyor :) daha geçen gün annemin balkondaki çiçeği ile bi kaç denemem oldu seninki de baya iyi olmuş eskiden özenirdim ben nie güzel resim çekemiyorum die üzülürdüm ama bu iş biraz makinenin çok fonksiyonlu oluşuyla da alakalı bi durum
YanıtlaSilBu arada bugün biraz resim çektim ama çiçek diil bi hayvan.Hayvanların içinde bulunduğu durum hoşuna gitmeyebilir bilmiyorum ama o hayvanları bloğumdan bi gör derim :)
Çok güzel çekmişsiniz, valla ben de ne zamandır foto çekmiyorum sözlümü de alıp gidesim var buralardan :)
YanıtlaSilBahar gelmiş, renkler capcanlı; tam zamanı bence fotoğraf çekmenin...
YanıtlaSilSözlünü de al, kameranı da. Dal kadrajlara...:)
Ferhat Abi, makro çok başarılı olmuş. Bir de gölgen çıkmasa... :)
YanıtlaSilDiğer resimlere de baktım, şahane resimler var. Türkiye'nin doğusunu fethetmişsin. :)
Teşekkürler Gunay kardeş. O gölgeyi yandan verebilseymişim daha da başarılı olurmul ama olmadı. :)
YanıtlaSilYorumun için tekrar teşekkürler.