Benim iyiliğimi düşünmeyin,
Benim yerime düşünmeyin,
Empati kurmayın...
Bırakın ne halim varsa ben kendim göreyim;
Debeleneceksem de boğulacaksam da...
Bırakın; belamı ben kendim bulayım!..
En azından bu şekilde;
Kırmam, kırılmam ve daha çok kızmam!..
Kenara çekilin, üzerinize kan sıçramasın...
hiç üzerime alınmadım, kızsanda sövsende dediklerini yapmıcammm!! yok öyle yağma adamım..
YanıtlaSilİyide bazen istişare etmek güzeldir be doktor abi :) Karşı taraf kendi doğrularını ezici bir üslupta kabul ettirmeye çalışmadığı takdirde tabi.
YanıtlaSilya bu harika bir talep, kendin mi yazdın?
YanıtlaSilsırası geldiğinde ben de kullanabilir miyim?:)
sevgiyle kal...
Hayırdır İnşaAllah...
YanıtlaSil@songül; Seni Allah'a havale ediyorum :)
YanıtlaSil@çileklisüt; istişare elbet güzeldir ama empatinin de fazlası zarar... :)
@Seda; arada bir şer de oluyor, malesef... Hep hayrı istesek de...
YanıtlaSil@nevbahar; evet, bir cinnet anında ben yazdım :)
İyiler cinnete gider...
YanıtlaSil