Acillerin gereksiz yoğunluğundan şikayetimiz asla bitmez, hele de şu favori repliği her nöbette duyarken;
Hasta yakını acile kayıt esnasında, geçen gün bi kere öksürmüş olan yanındakine döner;
"Gelmişken sen de muayene olsana"
Derdimiz de şikayetimiz de acili gereksiz kullanan hastalar yüzünden gerçek anlamda acil olan hastaların mahrum ve mağdur olmasından kaynaklanıyor. 2 yaşında bebek 40 derece ateşle, belki de havale geçirmeye ramak kalmışken; 1 haftadır burnu akan ve "ben acilim" diyerek hekimi bloke eden şahıs yüzünden muayene olamıyor örneğin. Bu ve benzeri örnekler sayısız.
ama sizde hep şikayet hep şikayet:)
YanıtlaSilDerdimiz de şikayetimiz de acili gereksiz kullanan hastalar yüzünden gerçek anlamda acil olan hastaların mahrum ve mağdur olmasından kaynaklanıyor.
YanıtlaSil2 yaşında bebek 40 derece ateşle, belki de havale geçirmeye ramak kalmışken; 1 haftadır burnu akan ve "ben acilim" diyerek hekimi bloke eden şahıs yüzünden muayene olamıyor örneğin.
Bu ve benzeri örnekler sayısız.