Bazen çok zor geceler...
Herkes, her şey çekilince.
Kalınca kendin-le;
Kalınca derdinle...
Çok zor geceler.
Kelimeler tutsak.
Cümleler yasak.
Boğazında tıkanarak
Ziyan ettirir geceler.
Yüreğin düğüm düğüm;
Bir cümle yaz(a)madan.
Haykırırcasına susarak.
İsyan ettirir geceler.
22.05.2013 - 00:44
suçlu bulundu:geceler
YanıtlaSilAh o geceler yok mu, geceler....
SilGeceler gebe gündüze...
YanıtlaSilGündüzler esir geceye...
YanıtlaSilçıkış yolu yok yani :)
YanıtlaSilVardır elbet, kimbilir? :)
YanıtlaSilbenim bilmediğim bariz belli de buradan bakınca siz de pek biliyor gibi durmuyorsunuz :)
YanıtlaSilTespitler çok doğru. Ne desem yalan olur :-)
Siliki umutsuz vaka :)
YanıtlaSilSanırım en doğru tespit buydu;
YanıtlaSil"Çayın oldugu yerde umut vardır" diyelim, teselli bulalım :)
size göre çay bana göre kahve :) neyse ki kötü de olsa bir çıkış yolu bulduk :)
YanıtlaSilUmut fakirin ekmeğidir, afiyet olsun hepimize.
YanıtlaSilUmudun dozu önemli ayarı kaçırmamakta fayda var
YanıtlaSilMuhakkak.
SilFazlası manik, eksiği depresif yapıyor
:-)
bu biraz fazlaca doğru bir cümle hoşuma gitmedi :)
YanıtlaSilGerçeklerin de gecelerin de etkisi aynı maalesef :-)
YanıtlaSilşimdi çık bakalım işin içinden çıkabiliyorsan bittim yani :D
YanıtlaSilYormayın kendinizi, nasılsa dönüp dolaşıp aynı çileye mazhar oluyoruz :-)
Silsayfanızı fazlaca işgal etmişim kızmamışsınızdır umarım :)
YanıtlaSilKızılacak bir durum yok, aksine sayfayı ''paylaşmak'' için açtım zaten. İlginiz için ben teşekkür borçluyum
YanıtlaSilyorum gönderme kısmına gelmek için epey bir yol katettiğimi fark ettim de onun için söyledim :)
YanıtlaSilO zahmete katlanıyor olmanız dahi teşekkür sebebi :-)
YanıtlaSilama böyle her şeyi teşekküre bağlarsanız olmaz :) teşekkürünüz kabul edilmemiştir çünkü buna değecek bir şey yapılmadı :)
YanıtlaSilMarifet iltifata tabiidir bizde. :)
YanıtlaSilmarifet? iltifat? tabii? iyidir iyi :)
YanıtlaSilTevazu benim nazarımda büyük marifettir. :-)
Silmeal için teşekkürler ufkumu açtınız :>
YanıtlaSilÖyle boyumdan büyük işlere pek girmezdim oysa, affola :-)
YanıtlaSilyok cidden okuduğumda tam kavrayamamıştım :) bence gayet iyisiniz haksızlık etmeyin kendinize :)
YanıtlaSilO zaman ne mutlu bana :-)
Silmutlu olmak güzeldir diye basit bir cümle kurmaktayım :)
YanıtlaSilKomplike olmasına da gerek yok zaten, sade olan yeterince güzel oluyor çoğu zaman :-)
YanıtlaSilbu zamanın şu an o 'çoğu zamana' girdiğinden ben hiç emin değilim :)
YanıtlaSilKriterleri değişse de insanların, güzellik ''her zaman'' aynıdır.
Silbu dediğinize katılmıyorum "her zaman" değil "çoğu zaman" aynıdır. Neyse sizinle "paylaşmak" güzeldi. Yaşamınızdan dakikalar ayırdığınız için teşekkürler...
YanıtlaSilİlginiz ve zamanınız için ben de teşekkür ederim.
YanıtlaSil