"Gün gelir ve anlar insan; Yaşadığı her şey bir yalandır.
Geriye vazgeçemediği bir aşk ve kabullenemediği bir yalnızlık kalır."
#CengizAytmatov
Vefatının yıldönümünde bozkırın keskin kalemi CENGİZ AYTMATOV'u; bu vesileyle de kabuklanmış yaralarımı anıyorum

Affedince yorulur insan, yalnız kaldığında birde. Ama insanı en çok yoran şey hayal kurmaktır, olmayacağını bildiği halde.
YanıtlaSilHayal kurmaktan vazgeçmeyiniz sayın yorumcu, Ne de olsa hayaller insanı canlı tutandır, yorsa da... Shakespeare'in söylediği gibi; önce hayaller ölür, sonra insan.
YanıtlaSilO vakit gözlerimiz az görsün,kulaklarımız az duysun diyelim:)
YanıtlaSilO vakit, zihinlerimizi neynemeli?
YanıtlaSilzihinlerimiz gördüklerimizden duyduklarımızdan beslenemiyorsa o kadar dert etmeye gerek yoktur demektir :)
YanıtlaSilAksine; görmeseniz de duymasanız da en büyük kaynak zihinlerimizdir, hatta görsek duysak da...
YanıtlaSilinsanın hayal gücüne bakış açısı yaşadıklarıyla doğru orantılı olduğunu düşünüyorum zira bu konuda farklı düşüncelere sahibiz.az görüp az duyarak hayal gücünün arttığı kanısındayım..
YanıtlaSilCengiz Aytmatov iyidir iyi.
YanıtlaSilve zaman geçmez yaşarken, saatler bitmek tükenmek bilmez..çünkü bilmezsin seni gecede ne bekler, yalnızsan hele...ama sonunda bakarsın ki yıllar geçmiş..öyle boşu boşuna geçmiş ki,hep birini beklerken ve hep o birinden kaçarken..
YanıtlaSilBilmek...
YanıtlaSil