ve her kuyuya taş atan bLog...
ben de yıllarca kullandım ama çok sıkıldım artık ferhat..yaş aldıkça hiç birşey ilginç gelmiyor artık..dolayısıyla yazmak anlamsızlaşıyor..eşref saatim
Doğum günü kutlu olsun Blogunuzun :)
Teşekkürler :)
ben de yıllarca kullandım ama çok sıkıldım artık ferhat..yaş aldıkça hiç birşey ilginç gelmiyor artık..dolayısıyla yazmak anlamsızlaşıyor..eşref saatim
YanıtlaSilDoğum günü kutlu olsun Blogunuzun :)
YanıtlaSilTeşekkürler :)
YanıtlaSil