atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
19 Şubat 2012
Keyif...
Onu, bunu bilmem de sevgilini motosikletin arkasına bindirip gezdirmedikten sonra Audi'ye de binsen, BMW'ye de binsen boş arkadaş...
Bunu yapmayan keyif aldım demesin de zaten.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder