ve her kuyuya taş atan bLog...
Ben ne yaparsam yapayım őrtműyor zaten.
Senin paradoksun ayrı güzel usta :)
Ben ne yaparsam yapayım őrtműyor zaten.
YanıtlaSilSenin paradoksun ayrı güzel usta :)
YanıtlaSil