Nerde, nasıl buldum, bilmiyorum seni.
Bu şiir gibi.
Bir sabah ansızın,
Milyonlar arasında karşıma çıkışın gibi,
Dikildi kelimeler karşıma;
Dilimden, halimden dökülmüş gibi...
...
Ufukta bir çizgi, incecik bir bağ gibi,
Ne başı belli, ne sonu.
Ben yürüyorum, adımlarım sessiz.
Ama sanki her şey konuşuyor;
Gökyüzü ve deniz arasında,
Ne tamamlanır, ne yarım kalır.
Bazı şeyler dile gelmez,
Ama her sabah yeniden yaşanır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder