Sevgili Blog.
Bugün yıllardır istediğim bir şey oldu; köy gibi bir yerde bir evim olmak üzere ve ben oraya kendi ellerimle bir ağaç diktim, bahçesinin yabani otlarını söktüm, suladım, şekillendirdim. (Tabii amcamın yardımıyla)
Özetle dikili bir ağacım oldu. Mevsimi değil, yeri değil, sırası hiç değil belki ama; senle mutluluğumu paylaşırım bilirsin. Saatlerce güneşin altında çalışıp kızarmış tavuğa dönsem de, kapkara olsam da... Buna değdi, iyi geldi.
Bakalım zaman ne getirecek.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder