“Bazı hayaller gerçek olmayı fazlasıyla hak ediyor” demişti bir ablam.
Bugün de benim için bir hayalin gerçek olduğu gündür; An itibariyle Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde akademisyenliğe kabul edilmiş ve atanmış bulunuyorum.
Hem memleketime hem de mesleğime daha büyük katkılar sağlayabilme imkanı sunacağına inandığım bu yolda aşırı sevinç ve heyecan içindeyim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder