atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
02 Ağustos 2020
Kurban Bayramı - 2020
Covid-19 Salgını yüzünden tatsız, tuzsuz ve soğuk bayramlar geçirmeye devam ediyoruz.
O yüzden kutlamalar da dilekler de şen şakrak olamıyor ne yazık ki.
Dilerim en kısa zamanda eski günlerimize dönebilir ve alıştığımız manevi havalar dahil her yönüyle, ağız tadıyla bayramlar geçirebiliriz.
Şimdilik iyi bayramlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder