atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
24 Ekim 2014
Aşkınla...
Kalem doyar, yürek dolar bazen.
Geçmişle, gelecekle ya da sadece bir dörtlükle...
#siirsokakta #siirbalkonda
2 yorum:
sbl
18 Aralık 2014 22:48
Sibel özlemiş burayı
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Ferhat
18 Aralık 2014 23:09
Biz de seni :)
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Sibel özlemiş burayı
YanıtlaSilBiz de seni :)
YanıtlaSil