Bir yıl daha geçirdik ömürden.
Bu yıl sürprizlerle, yeniliklerle ve kederle dolu bir yıl oldu.
Doğum gününe ramak kala geçirdiğimiz kazayla da yılı "hafif hasarlı" atlattık.
Gelen her güne şükür.
Gidenlere bir bakış daha atarak...
'Oysa o kadar istemiştim ki masallarımı rüzgarın yapmak..''Bir varmış bir yokmuş''ta kaldı fısıldanmam..Ötesini fısıldayamadım..' Ne kadar güzel bir söz.Benim ve annen için bugün doğum günün.Kimse seni unutmaz,bilirsin..yine hatırladım yine kendimce..Sewgiyle kal !
kimse seni unutmaz,bilirsin.ben yine hatırladım ve kutladım.bu defa kendimce.sevgiyle kal !
YanıtlaSilTeşekkür ederim sn Adsız. Sevgiyle kalın.
YanıtlaSil'Oysa o kadar istemiştim ki masallarımı rüzgarın yapmak..''Bir varmış bir yokmuş''ta kaldı fısıldanmam..Ötesini fısıldayamadım..' Ne kadar güzel bir söz.Benim ve annen için bugün doğum günün.Kimse seni unutmaz,bilirsin..yine hatırladım yine kendimce..Sewgiyle kal !
YanıtlaSil