ve her kuyuya taş atan bLog...
"En iyisi düşünmemekti. Kaçmaktı. Kendi içime kaçmak. Fakat bir içim var mıydı? Hatta ben var mıydım? Ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç,azap ve korku idi." Ahmet Hamdi Tanpınar / Saatleri Ayarlama Enstitüsü
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder