Tüm meslektaşlarımın ve sağlık çalışanlarının 14 Mart “Tıp Bayramını“ kutlar, herkese ve her şeye rağmen başarılar dilerim.
Kim ne derse desin, yaparsa yapsın; Tıbbiye'nin kutsallığı, maneviyatı tarif edilemez bir güzelliktir!
Başarılar sevgili dostlarım!
Kim ne derse desin, yaparsa yapsın; Tıbbiye'nin kutsallığı, maneviyatı tarif edilemez bir güzelliktir!
Başarılar sevgili dostlarım!
sevgi en iyi ilaçtır.sevgiyle mesleğini yerine getiren tüm tıbbiyelilerin bayramını içten duygularımla kutlar,şükranlarımı sunarım...başarılar feas :)
YanıtlaSilTüm meslektaşlarım adına ve kendi adıma teşekkür ederim :)
YanıtlaSil