Geçen gün bahsettiğim tarihi olaydan (araba sevdası) sonra henüz bir kahramanlık yapmamış olsa da -gönlümü fethetmiş olması da yeter :)- arabama bir isim arıyorum. Önerilerinizi de bekliyorum. Gelişmelerle burada olacağım...
Aslında ben bu işlerden pek anlamam kuzenimin köpeği olurdu isim arardık ona bile bişi uyduramazdım ama şey şimdi araba siyah olduğu için ve de sen tutkuyla,sevdayla kalpten bu arabaya bağlı olduğun için KaRaSevDa olsun :D
@Erifu; Herkes düldül olsun diyor ama renk uymuyor, daha bizden biri olsun istiyorum :) Hacı da arabanın formatına ve içindeki aksesuarına uymuyor :) Alternatif lütfen...
@isimsiz kahraman; isim önerilerin için teşekkürler ama Karasevda fazla melankolik olur, onu da geçelim. Bu arada size de bir isim bulsak fena olmayacak... :)
hacı ya da düldül olabilir (:
YanıtlaSilAslında ben bu işlerden pek anlamam kuzenimin köpeği olurdu isim arardık ona bile bişi uyduramazdım ama şey şimdi araba siyah olduğu için ve de sen tutkuyla,sevdayla kalpten bu arabaya bağlı olduğun için KaRaSevDa olsun :D
YanıtlaSil@Erifu; Herkes düldül olsun diyor ama renk uymuyor, daha bizden biri olsun istiyorum :) Hacı da arabanın formatına ve içindeki aksesuarına uymuyor :) Alternatif lütfen...
YanıtlaSil@isimsiz kahraman; isim önerilerin için teşekkürler ama Karasevda fazla melankolik olur, onu da geçelim. Bu arada size de bir isim bulsak fena olmayacak... :)
oturgaçlı götürgeç
YanıtlaSilfino
cakabo
şimşek
şakirt
siyah incim
gara ganaryam
Numan ( çagırış olarak Nıman Nirdesin:)
Aaa buldumm .. 'Amanda'olsun şöyleki hani severken ''aman da aman!'' deriz ya o şekil yani :D
tintebaat'den vazgeçtik, ''serdengeçti'' olsun dedik ama sen hala isim arıyosun.. tüü ne bana saygın kalmış ne sevgili anneciğine :)
YanıtlaSilBuldum Zühtü olsun :D
YanıtlaSilSiyah İnci
YanıtlaSiltek geçerim sevgili kardeşim.
Oldukça güzel fikirler cıkmaya başladı. Hele de "amanda" oldukça orjinal oldu. Ben dusunmeye, siz de aramaya devam lütfen. Bulucaz en sonunda :)
YanıtlaSilDüzelteyim; "Karar vereceğiz" demek daha doğru olacak.:)
YanıtlaSilBu arada, isimsiz kahraman; sana Zühtü diyelim mi?
yok bu isim konusunda ben yaratıcı değilim buna karar verdim :)
YanıtlaSilkaza bela olmasın herşey güzel olsun. :)
dessas olsun;)
YanıtlaSildessas: "aldatıcı" diye bılıyorum ben farklı bi anlamı varmı bilmem... ama bu araba seni aldattı ve aldın:P ;))
YanıtlaSil@Maya; tesekkurler:)
YanıtlaSil@mersav; dessas hilebaz demek, sahtekar mı benim arabam? :))
Aventura iyi gider bence bu arabaya,latin ezgilerinden de serptin mi yolda giderken,budur olayı:))
YanıtlaSilelifin kağnısı da olabilir (:
YanıtlaSilÇiçekli coşkun olsun dedi:) ben de siyah inci :P
YanıtlaSil@Erifu; Baya orjinal olmaya başladı ama bu da olmadı :)
YanıtlaSil@Seda; cicekliye saygılar, daha yaratıcı olmalı. Siyah inci de güzel ama annem beğenmiyor:(
merhaba...madem o kadar araba sevdası çektiniz ismiyle müsemma "sevda "olsun...
YanıtlaSilamanda dan vazgecmeyeceksınız dımı.:)
YanıtlaSil