24 Mart 2009

İsim Babası

Geçen gün bahsettiğim tarihi olaydan (araba sevdası) sonra henüz bir kahramanlık yapmamış olsa da -gönlümü fethetmiş olması da yeter :)- arabama bir isim arıyorum.
Önerilerinizi de bekliyorum.
Gelişmelerle burada olacağım...

19 yorum:

  1. hacı ya da düldül olabilir (:

    YanıtlaSil
  2. Aslında ben bu işlerden pek anlamam kuzenimin köpeği olurdu isim arardık ona bile bişi uyduramazdım ama şey şimdi araba siyah olduğu için ve de sen tutkuyla,sevdayla kalpten bu arabaya bağlı olduğun için KaRaSevDa olsun :D

    YanıtlaSil
  3. @Erifu; Herkes düldül olsun diyor ama renk uymuyor, daha bizden biri olsun istiyorum :) Hacı da arabanın formatına ve içindeki aksesuarına uymuyor :) Alternatif lütfen...

    @isimsiz kahraman; isim önerilerin için teşekkürler ama Karasevda fazla melankolik olur, onu da geçelim. Bu arada size de bir isim bulsak fena olmayacak... :)

    YanıtlaSil
  4. oturgaçlı götürgeç

    fino

    cakabo

    şimşek

    şakirt

    siyah incim

    gara ganaryam

    Numan ( çagırış olarak Nıman Nirdesin:)

    Aaa buldumm .. 'Amanda'olsun şöyleki hani severken ''aman da aman!'' deriz ya o şekil yani :D

    YanıtlaSil
  5. tintebaat'den vazgeçtik, ''serdengeçti'' olsun dedik ama sen hala isim arıyosun.. tüü ne bana saygın kalmış ne sevgili anneciğine :)

    YanıtlaSil
  6. Buldum Zühtü olsun :D

    YanıtlaSil
  7. Siyah İnci
    tek geçerim sevgili kardeşim.

    YanıtlaSil
  8. Oldukça güzel fikirler cıkmaya başladı. Hele de "amanda" oldukça orjinal oldu. Ben dusunmeye, siz de aramaya devam lütfen. Bulucaz en sonunda :)

    YanıtlaSil
  9. Düzelteyim; "Karar vereceğiz" demek daha doğru olacak.:)
    Bu arada, isimsiz kahraman; sana Zühtü diyelim mi?

    YanıtlaSil
  10. yok bu isim konusunda ben yaratıcı değilim buna karar verdim :)
    kaza bela olmasın herşey güzel olsun. :)

    YanıtlaSil
  11. dessas olsun;)

    YanıtlaSil
  12. dessas: "aldatıcı" diye bılıyorum ben farklı bi anlamı varmı bilmem... ama bu araba seni aldattı ve aldın:P ;))

    YanıtlaSil
  13. @Maya; tesekkurler:)

    @mersav; dessas hilebaz demek, sahtekar mı benim arabam? :))

    YanıtlaSil
  14. Aventura iyi gider bence bu arabaya,latin ezgilerinden de serptin mi yolda giderken,budur olayı:))

    YanıtlaSil
  15. elifin kağnısı da olabilir (:

    YanıtlaSil
  16. Çiçekli coşkun olsun dedi:) ben de siyah inci :P

    YanıtlaSil
  17. @Erifu; Baya orjinal olmaya başladı ama bu da olmadı :)
    @Seda; cicekliye saygılar, daha yaratıcı olmalı. Siyah inci de güzel ama annem beğenmiyor:(

    YanıtlaSil
  18. merhaba...madem o kadar araba sevdası çektiniz ismiyle müsemma "sevda "olsun...

    YanıtlaSil
  19. amanda dan vazgecmeyeceksınız dımı.:)

    YanıtlaSil