İşte Sözde demokrasi savunucusu, adalet dağıtıcısı(!) Amerika'nın övgü dolu tarihinden küçük bir özet...
Türkçe Rapçi MT'nin de dediği gibi;
"Daha güzel bir dünya için F... justice, F... America!..."
Devamı gelecek...
"Daha güzel bir dünya için F... justice, F... America!..."
Devamı gelecek...
valla çok güzel anlatmış. kısa ve öz.
YanıtlaSilbu kadar anti-amerikan varklen bu ülke hala nasıl "astığım astık , kestiğim kestik" diyebiliyor şaşıyorum:)
YanıtlaSil