ve her kuyuya taş atan bLog...
"hayatın bize yaşattıkları olmazsa ne anlamı olurdu ki yaşamın..." ki bu sayede hayat denen yolda ilerliyoruz... öyle yada böyle herşey ilham değil yaşamın kendısı sadece...
"hayatın bize yaşattıkları olmazsa ne anlamı olurdu ki yaşamın..."
YanıtlaSilki bu sayede hayat denen yolda ilerliyoruz... öyle yada böyle herşey ilham değil yaşamın kendısı sadece...