Yalnızca bir günah vardır. tek bir günah. o da hırsızlıktır...''Bir insanı öldürdüğün zaman bir yaşamı çalmış olursun. Karısının elinden bir kocayı, çocuklarından bir babayı almış olursun. Yalan söylediğinde birinin gerçeğe ulaşma hakkını çalarsın. Hile yaptığın, birini aldattığın zaman doğruluğu haklılığı çalmış olursun...''
(Uçurtma Avcısı'ndan)
Allah affetsin bizi desek affedermi ki? bazı şeylerde her zaman tövbe edemiyoruz.. affet bizi desek...
YanıtlaSilÖyle veya böyle, sürekli birilerinden bir şeyler alıyoruz ne yazık ki..
YanıtlaSilNeresinden bakmalı...?
cok guzeldi cok anlamli. Gunah islememek o kadar zor ki. Beceremiyoruz :(
YanıtlaSilZor...
YanıtlaSilharika bir cümleymiş. bir o kadar da anlamlı. paylaştığın için teşekkür ederim. bir günah bir çok günahı nasıl da içinde barındırıyor, farkına varamıyoruz:( Farkındalığı olan, günahtan kaçan, iyiye özenen bireyler olmamız duası ile...
YanıtlaSil