Zifiri bir karanlık;
Ve bardaktan boşalırcasına bir yağmur...Şimşekleri beynimde çakarken;
Her damlası içime akan.
Yağdıkça yağıyor;
Hasretimi duyarcasına.
Yaralarımı dağlarcasına...
Kaçıyor uykularım;
Atıyorum kendimi kollarına...Gecenin bir yarısı.
Senden ve benden başka kimsecikler yok;
Bir de rüzgarın sesinden.
Yere çarpan her damlanda
Hissediyorum seni...
Ab-ı hayat oluveriyorsun bir anda;
Sonsuza gidiyorum.
Sen yağdıkça ben eriyorum...
Sen, karanlık ve rüzgar...
En yalnız anda en büyük mutluluk.
Kelimeler yetmiyor; seni anlatmaya.
Sitem ediyorum;
"Yaşamayan bilmez ki"
Ve ben her yağmurda yine...
Ferhat ASLAN
21.11.2008 - 03:21
...yine hep yine seni hatırlayacağım.
YanıtlaSilHani sen koşardın ya yorulmak bilmeden seni bekleyen geleceğe,
gecelediğin günlerın mükafatı olacak mutlu günlere.
Hani ben en derinlerımde sakladıklarımla yığılır kalırdım ya ardından,
bir mektup ve yağmur hatırası günlerle.
İşte ben yine aynı yağmurun bıraktıgı damları büyütüyorum içimde,
yağdıkça benı sana hatırlatsın diye.
Ama sen kimbilir nerdesin?
Kimbilir,belki,şimdi bir masa başında boğuşuyorsun müfakatın olan dosyaların başında.
Belki şimdi,arabanda yeşıl ışıgın yanmasını beklıyorsun sabırsızca.
Belki de bir kasabanın unutulmuş bir kırahathanesınde,dokunulmamış bir bardak çay ile dertleşıyorsun.
Kimbilir belki de şimdi, tam şimdi, şuan kalabalık ve işlek bır caddede,ansızın yağan yağmurun değen damlalarıyla susuyorsun
Kimbilir belki şuan...
Nerdesin?
Ama ben yine,hep yine seni hatırlıyorum,
en mutlu anımda tek huzur buldugum yerde.
...yağmurların altında yüzüme değiyor damlalar.
müzikte yazdığın şiirde çok güzel. sen bizi ağlatacak mısın doktor?
YanıtlaSilSabaha karşı, aynı vakitler.. Yine uykusuz geceler, eskiye dönüş dahası geçememek eskimeyenden.. Ve geçmek bilmeyen zaman.. Defalarca numarayı çevipde arayamamak geçemediğimi..
YanıtlaSilVe buz gibi bir ayaz..
.
..
...
Harika olmuş
YanıtlaSilYorumlar için teşekkürler.
YanıtlaSilSevgili Ferhat bir kez daha anladım paylaşmanın ne kadar harika bir güce sahip olduğunu.
YanıtlaSilHele bır de içten ve samimi olunca arada okyanuslarda olsa yine de engel tanımıyor ,kelimeler varmak istediği yere ulaşıyor.Hem de dört gözle beklenerek.
Bir şiir ne de çok şeyi anlatıyor.Hele bir de seninki gibi herkesin kendinden bir şeyler bulacagı gibi ise,o zaman değil okyanusları iki insan arasındaki tüm duvarları yıkıp tek bedende birleştirecek kadar etkili olabılıyor.
Canım arkadaşım,çok güzel bir şiir yazmışsın.Şiir yazdıracak kadar ilham veriyor.Duygularının güzelliğine candan selam olsun.
Tekrar teşekkürler Cano.
YanıtlaSilO şair iyi iş çıkarmış..bir de farid eşlik edince tadından yenmez olmuş..çok başarılı..çok samimi..Napolyon ne demiş?Ben diyorum:"yaz!","yaz!","yaz!" ..
YanıtlaSilYağmur mudur duyguları dillendiren,
YanıtlaSilDuygular mı gökten yağmuru dileyen..
şiirine kıyıp üstüne yazı ekleyemedin galiba 1 hafta olmuş..
YanıtlaSilEvet, kıyamadım. Bendeki kıymetini benden başkası bilemez.
YanıtlaSilYine de ilgine teşekkür ederim.
Canoya mektup:)
YanıtlaSilCano,bizim buralarda halen yağmur yağmakta.Sakin ve rahatlatıcı.Her sabah uyandıgımda perdeleri sıyırıp pencerenin kıyısından dışarıyı izlerim.Hoş güzelim memleketımin manzarasından ancak kıyısından yeşil tepenin ucu görünüyor ama olsun ya hiç görünmeseydı,bır renk katıyor yine de hayallerime:) Bir de bu hafta hep yağmur yağdıgı için bu bir tutam kıyısından seyirlik daha bır hoş oldu.Tabi seni de nerdeyse her gün zıyaret ettım,evet bır hafta oldu.Ama biliyor musun tam da yağmurlu günlere denk gelen şirini okuduktan sonra pencereden bakmak daha bir güzel oluyor.Bir de müziğin sesini de açınca o an daha da bır sonsuzlaşıyor benim için.
tek kelımeyle muhteşem yüreğinize sağlık
YanıtlaSilferid feryad(farid farjad)'la enfes gitmiş şiir. yüreğine sağlık.eyvallah...
YanıtlaSilErıfu çok teşekkürler siz ve Ferhat Aslan sayesinde çok hoşuma giden ve aradığım müziği buldum.Farid Farjad-keman ağlıyor.
YanıtlaSilSaygılar
Zehra Karakaya
harika...
YanıtlaSilselam...bloggera başladığımdan beri fırsatım olmadı arkadaşlarımın bloglarını karıştırmaya...şöyle bir geçmişe bakayım dedim tozlu sayfaların içinde bu güzel şiire rastladım...yüreğine sağlık arkadaşım...
YanıtlaSil