Blogumun fahri yazarının kaleminden bir yazıyı paylaşmak istiyorum ;
Senden Sonra Bana Kalan
Tüm umutların tükendiği bir günün kıyısında düşlerimde yaşattığım sen ve senden kalan acıların kıvranışlarıyla gitmek istediğim yer neresi?
Ağlamak istiyorum,her bir duygumu akıtmak ve kusmak tüm dünyaya anlam sorularımı.
Kırılan kanatlarıyla uçan bir güvercin misali yarım ve hoyrat kalbimi seninle tamamlamak isterken bir deli fırtınaya mağlup oldu bedenim.
Düştüm.
Yağmurların hırsını aldığı topraklara yüzümü çevirdim.Toprak kök saldı damarlarımda.
Fışkırdı bir tohum misali,senin adını sayıklarcasına deldi geçti beynimdeki en hassas,derin düşüncelerimi.
Ve yeniden doğuş misali yeşerince umutlarım geride sensiz bir ben,bana hasret bir yürek ve kucaklaşan bir kimlik kaldı.
...
Teşekkürler...
yorumun için teşekkürler...evet insan değişiyor ama bu değer verdiklerinin değiştiği anlamına gelmiyor...belki bana kırılmışsındır ama anlatsam hak verirsin...oyle..yazı da çok güzelmiş keşke kimsenin umutları geride kalmasa çünkü sevmek çok güzel bir duygu...emine
YanıtlaSilkonuyla pek alakası yok ama tebrik etmek istedim..atanmışsın hayırlı olsun sevindim...eski yazılara bakarken okudum..ALLAH gönlüne göre vermiş:) emine
YanıtlaSilBir ay kadar gecikmiş olsan da teşekkürler Emine, darısı başına :)
YanıtlaSilbiraz zor ama AMİN :)
YanıtlaSilyaa ben sana bişey sorcam ama bu yorumu onaylama oldu mu? cahil durumuna düşerim yoksa:) yaa online olanları gösteren kutucuk var yaa onu nasıl yaptın ben hala bu bilgisayardan hiç anlamıorum:D
YanıtlaSilOnlineziyaretci ya da among.us sitesinden bir html kodu alacak ve onu ekleyeceksin.
YanıtlaSilBu sekilde calısır.
teşekkürler gerek kalmadı.
YanıtlaSilBu şiiri sen yazdın ha? Çok başarılı? Ama azcık acıklı. Hayırdır.
YanıtlaSilben kesin duygularımı kaybettim =)
YanıtlaSilEskiden ne inciler dökülürdü benden (=
varsa yoksa "ben" varım ;)
@Gelin ayşe; Ben değil, bir arkadaşımın şiiri. :)
YanıtlaSil