ve her kuyuya taş atan bLog...
Sevgili blogum;
Seni unutmuş değilim, unutmakta değilim.
Çok şey yazdım çok şeyi susuyorum.
Susadıkça yazıyorum ancak bazı kelamlar fazlasıyla zor.
Zaman ne getirir, görelim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder