" Kimden, nerde, ne öğreneceğini asla bilemezsin" der dururum muhtelif sohbetlerde.
Dün çok hakim olduğum bir konuda, bir hastamdan uygulama esnasında bir detay daha öğrendim.
Hastanın o konuda hiçbir fikri bile yokken üstelik. Ve de hiç aklıma gelmeyen bir yerden.
Bu yüzden sürekli gelişim, sürekli güncelleme...
Bakalım, daha neler öğreneceğim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder