13 Şubat 2021

Öğreniyorum...

" Kimden, nerde, ne öğreneceğini asla bilemezsin" der dururum muhtelif sohbetlerde.

Dün çok hakim olduğum bir konuda, bir hastamdan uygulama esnasında bir detay daha öğrendim.

Hastanın o konuda hiçbir fikri bile yokken üstelik. Ve de hiç aklıma gelmeyen bir yerden.

Bu yüzden sürekli gelişim, sürekli güncelleme...

Bakalım, daha neler öğreneceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder