Bugün doğum günüm ve "yarım kalmış bir türkü tadında" geride kalan bu yılı onlarca güzel insanın dilekleri, duaları, temennileri ile uğurluyorum.
Cepten giden hüsranlarla dolu bir yıla karşılık heybemde sevdiklerimin sedası, vefası, duası dolu.
Acımasızca geçip giden şu zamanda daha güzel bir kazancın olamadığını mütemadiyen öğreniyorum.
Her gün bir kere daha anlamsızlığına ve kıymetsizliğine iman ettiğim şu hayatta dilerim kimseyi kırmadan, üzmeden, dostlarımızın güvenine layık olabilir ve vatanımıza en güzel şekilde hizmet ederek yaşayıp gidebiliriz.
Bugüne kadar yolunun kesiştiği herkese; acı-tatlı her şey için teşekkür ederim.
Beni ben yapan her tecrübeye minnettarım.
Sevgiler!
Acımasızca geçip giden şu zamanda daha güzel bir kazancın olamadığını mütemadiyen öğreniyorum.
Her gün bir kere daha anlamsızlığına ve kıymetsizliğine iman ettiğim şu hayatta dilerim kimseyi kırmadan, üzmeden, dostlarımızın güvenine layık olabilir ve vatanımıza en güzel şekilde hizmet ederek yaşayıp gidebiliriz.
Bugüne kadar yolunun kesiştiği herkese; acı-tatlı her şey için teşekkür ederim.
Beni ben yapan her tecrübeye minnettarım.
Sevgiler!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder