atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
06 Mart 2018
Yo(r)gun
Şu sıralar hayli yoğun ve yorgunum.
Yazmak istediğim çok şey var ama gerek bitirme tezi gerek rotasyonlar sayesinde elim değmiyor.
Seni böyle öksüz bırakmış gibi hissetsem de en kısa zamanda buralarda olacağım...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder