Gün öyle güzel batar ki geceye.
Ve zaman yitip gider ufuklara.
Bu diyarda...
Bir de ben batarım,
Ben;
Hatıranda,
Hayalinde
Ve sesinde.
Öyle bir batıştır ki bu;
Gece kıskanır,
Ay kıskanır,
Gün kıskanır.
Bir sen bilmezsin.
Bir de rüzgar.
Sen bilmezsin.
O dinmez...
Sen yanmazsın.
O sönmez...
01:54 5.6.2017
Ferhat ASLAN
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder