atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
29 Şubat 2016
Noksan...
Bizim güneşimiz çoktan battı.
Ne farkeder sen batsan?
Yüreğimiz kor dolu,
Yanar mı ki sen yaksan?
Canlar kırık, fer sönük,
Bir yanımız hep noksan...
Ferhat Aslan
29.02.2016 - 01:00
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder