atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
22 Eylül 2015
Neyleyim?
Bitmiyorsa dehlizler...
Neyleyim, yolunda akıl yitmiyorsa?..
Savrulmuyorsa yapraklar gibi,
Eğilmiyorsa başlar,
Neyleyim?..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder