02 Ağustos 2015
Ilk Histerektomi
KHD ihtisas sürecini paylaşmaya devam.
İlk sezaryenin üzerinden hayli bir zaman geçti.
Hocalarımız yeterli seviyeye geldiğimize inandıkça yeni şanslar tanıyorlar.
Bu minvalde ilk histerektomiyi de (rahim alma ameliyatı) yapmış bulunuyorum.
Ertesi gün ikinciyi vermeleri de ekstra bir sevinç tabii ki.
Hastaları sorunsuz bir şekilde taburcu da ettik şükür.
Allah'ım utandırmasın.
Gelişmelerle burada olacağım.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder