Ortaokulun ilk günüydü; giriş duvarında bir tabela gözüme çarptı;
''Sorumluluk yükü her şeyden, ölümden de ağırdır'' (Atatürk) diye.
"Ne güzel sözmüş" deyip girmiştim içeri.
Oysa ne bilirdim, bu sözün hayatımda bu denli önemli yer tutacağını...

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder