ve her kuyuya taş atan bLog...
Tertemiz su bulsamda musluktan içsem .Görünce resimdeki çocuğa imrendim :) Su bile içemediğin bir şehre benim demek ....
Aslında güzellik çok basit, gördüğümüz üzere. Öyle hanlar hamamlar, plazalarla güzel olmuyor velhasıl şehirler... Aksine berbat ediliyor günden güne.Kim imrenmez ki şu fotoğrafa?
Tertemiz su bulsamda musluktan içsem .Görünce resimdeki çocuğa imrendim :) Su bile içemediğin bir şehre benim demek ....
YanıtlaSilAslında güzellik çok basit, gördüğümüz üzere.
YanıtlaSilÖyle hanlar hamamlar, plazalarla güzel olmuyor velhasıl şehirler... Aksine berbat ediliyor günden güne.
Kim imrenmez ki şu fotoğrafa?