atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
15 Kasım 2012
Ayasofya'dan...
Birazcık ışık, birazcık güneş... Azıcık de filtre...
Hiçbir şey yokken bile güzel olan bir kare, bizimkisi nafile uğraş, teselli...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder