ve her kuyuya taş atan bLog...
Sağlıkla, mutlulukla, huzurla nice yıllara..
Teşekkürler Fulyanna, vefalı blogger :)
NİCE GÜZEL SENELERE İNŞALLAH :)MERSAV
geç de olsa iyi ki doğdun:)) ha bi de resim muhteşem, yaşlandıkça başı ağrıyor insanın galiba..
Teşekkür ederim her zaman :) Bizim fotografta gördüğümüz mesleki bir mutluluktu ama... :) Baş ağrıları da kaçınılmaz tabii şu hayatta.
Sağlıkla, mutlulukla, huzurla nice yıllara..
YanıtlaSilTeşekkürler Fulyanna, vefalı blogger :)
YanıtlaSilNİCE GÜZEL SENELERE İNŞALLAH :)
YanıtlaSilMERSAV
geç de olsa iyi ki doğdun:)) ha bi de resim muhteşem, yaşlandıkça başı ağrıyor insanın galiba..
YanıtlaSilTeşekkür ederim her zaman :) Bizim fotografta gördüğümüz mesleki bir mutluluktu ama... :) Baş ağrıları da kaçınılmaz tabii şu hayatta.
YanıtlaSil