atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
04 Temmuz 2012
Öyle Bir Geçiyor Zaman Ki...
Zaman gerçekten de çok hızlı geçiyor.
Devlet kadrosundan istifa ettik, gemileri yaktık.
Tus'ta istediğimiz sonuçları almayınca beklemeye devam ettik.
Ve an itibariyle Gaziantep Tıp Merkezi'nde 1 yılı doldurduk...
Haydi hayırlısı...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder