atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
14 Haziran 2012
Bencillik
Oyle benciliz ki...
Yalnızlığı bile çok görüyoruz insanlara.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder