Bugün doğum günüm.
Bir yaş daha büyüdük.
+1 olduk.
Sevdiklerimizleyiz, sevdiğimiz yerdeyiz, sıhhatimiz yerinde çok şükür.
Doğum günü alışkanlığım olmasa da bugün de nöbet tutuyor, hasta bakıyor olmak da ayrı bir güzellik, mesleğimizin cilvesi diyelim.
Nice yıllara! :)
mutlu yıllar :)
YanıtlaSilSağlıkla , sıhhatle uzun bir ömür geçirmeniz dileğiyle..Doğum gününüz kutlu olsun :) (geç oldu ama )
YanıtlaSildoğum günün kutlu olsun:) Allah sevdiğinle nice mutlu seneler nasip etsin inş...Eylülde doğmak gerçekten güzel...en sevdiğim aylardan biri....
YanıtlaSilMutlu yıllarrr :)
YanıtlaSiltıp okumak zor mu yazıp bloga gelmiştim ama madem bu yazıyı gördüm: mutlu yıllar:)
YanıtlaSilMutlu yıllar en yakın arkadaşımla aynı günlerde dogmussun :D
YanıtlaSil