Birilerinden beklenti karşılığı gelen mutluluk hiç gelmese daha iyi zaten.mutlu mu olmak istiyorsun küçük ayrıntıları izle:) Birilerinden beklenti karşılığı gelen mutluluk hiç gelmese daha iyi zaten.mutlu mu olmak istiyorsun küçük ayrıntıları izle:)
niye canım aaa belki ben sevdiğim insan veya insanlar beni arar sorarlarsa mutlu olabiliyorumdur.. kendi başıma mutlu olabilmeyi beceremiyorumdur belki... nolacak şimdi ben mutlu olmayayım mı?
Baskalarindan birsey beklersen, daha cok beklersin demektirr..Asla mutlu olamazsin. Yasadigin surece, birseylere ulasabilmek icin hep yanliz mucadele vermen lazim, mutluluk icin de.!
o zaman kendimizden birşey beklememiz gerekiyor...zaten en büyük zararı bize veren beklenti kendimden gelen beklenti...başkalarına verdiğimiz zarar ve ziyan da bu olsa gerek...
hayır efendim yalnız gelecek mutlulukta bana göre hiiç gelmemeli... yine söylüyorum ben sevdiklerimle irtibatta olursam, onların iyi haberleini alırsam çok güzel mutlu olurum :)) kendi başıma mutluluk sadece yediğim çikolatalar sayesinde olur gerisi yok... mutluluğu paylaşmak lazım öyle kendi başına mutlulukta neymiş ıı yok öyle birşey... maşallah polyannalar sarmış etrafı :)))
Başkalarından bir işeyler beklemek, -en yakınımızdankinden bile, onun ya da kendimizin yaşam alanının etkilenmesi demektir. beklentiler, yargılarımız, herşey bizim algılarımız dahilinde oluşur. bir laf vardı; 'algı ne ise salgı da odur.' beynimizin sol yanı mevzuu. derin derin konuşulası yani... :)
Birilerinden beklenti karşılığı gelen mutluluk hiç gelmese daha iyi zaten.mutlu mu olmak istiyorsun küçük ayrıntıları izle:) Birilerinden beklenti karşılığı gelen mutluluk hiç gelmese daha iyi zaten.mutlu mu olmak istiyorsun küçük ayrıntıları izle:)
YanıtlaSilniye canım aaa belki ben sevdiğim insan veya insanlar beni arar sorarlarsa mutlu olabiliyorumdur.. kendi başıma mutlu olabilmeyi beceremiyorumdur belki... nolacak şimdi ben mutlu olmayayım mı?
YanıtlaSilBu sadece benim fikrim :)
YanıtlaSilBaskalarindan birsey beklersen, daha cok beklersin demektirr..Asla mutlu olamazsin.
YanıtlaSilYasadigin surece, birseylere ulasabilmek icin hep yanliz mucadele vermen lazim, mutluluk icin de.!
o zaman kendimizden birşey beklememiz gerekiyor...zaten en büyük zararı bize veren beklenti kendimden gelen beklenti...başkalarına verdiğimiz zarar ve ziyan da bu olsa gerek...
YanıtlaSilDoğrudur.
YanıtlaSilHiç başlanmayan bir sonu ve gelmeyecegnı bildigin sevgiliyi beklemek. En güzel bekleyiş bu olsa gerek...
YanıtlaSilhayır efendim yalnız gelecek mutlulukta bana göre hiiç gelmemeli... yine söylüyorum ben sevdiklerimle irtibatta olursam, onların iyi haberleini alırsam çok güzel mutlu olurum :)) kendi başıma mutluluk sadece yediğim çikolatalar sayesinde olur gerisi yok... mutluluğu paylaşmak lazım öyle kendi başına mutlulukta neymiş ıı yok öyle birşey... maşallah polyannalar sarmış etrafı :)))
YanıtlaSilBaşkalarından bir işeyler beklemek, -en yakınımızdankinden bile, onun ya da kendimizin yaşam alanının etkilenmesi demektir. beklentiler, yargılarımız, herşey bizim algılarımız dahilinde oluşur. bir laf vardı; 'algı ne ise salgı da odur.' beynimizin sol yanı mevzuu. derin derin konuşulası yani... :)
YanıtlaSil