atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
14 Haziran 2011
Halfeti'den...
Hepimizin bildiği
Halfeti
görüntülerine pek benzemese de farklı açıdan çekilmiş bir Halfeti fotoğrafı...
2 yorum:
Adsız
19 Haziran 2011 22:51
Güzelmiş...
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Ferhat
20 Haziran 2011 14:16
Teşekkürler :)
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Güzelmiş...
YanıtlaSilTeşekkürler :)
YanıtlaSil