atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
08 Aralık 2010
08 Aralık'10
Gaziantep sefası devam ediyor.
İnsanın memleketi gibisi yok.
İnsan demişken; Ya da neyse, demeyelim.
Tus, istifa vs süreç içinde blogumu hala ihmal etmek durumunda kalıyorum. Ama vefasından şüphem yok :)
Ankara'ya gidiyorum, yazarım sana...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder