Uzun süredir kafamda olan bir karar verdim; kafamdaki sorularla uğraşırken en güzel destek ve izah babamdan Gaziantep'ten mükemmel bir deyimle geldi; "avradi bosuyan topuuna bakmaz"
Evet, bu iyi. Kesinlikle iyi.
"Ne demek ki bu?" diyorsanız, beklemede kalın...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder