atasagun
ve her kuyuya taş atan bLog...
02 Ağustos 2010
Diyarbakır Yolu...
Gökçe bebek anasının kucağından çok Zahter'in kucağını görmeye devam ediyor...
Sabah nasipse ilk ışıklarla yine -günübirlik- Diyarbakır'a gidiyoruz...
Görüşmek üzere.
1 yorum:
Cekingen
4 Ağustos 2010 12:42
Kazasız belasız inşallah
Yanıtla
Sil
Yanıtlar
Yanıtla
Yorum ekle
Daha fazlasını yükle...
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Kazasız belasız inşallah
YanıtlaSil